Cel mai mare targ dedicat viitorilor parinti si copiilor deschide sezonul evenimentelor de profil cu editia de primavara Baby Boom Show ce are loc intre 8 si 11 martie in Pavilionul Central ROMEXPO.
Peste 250 de brand-uri prezente si noutati
Baby Boom Show isi mentine pozitia de lider in piata si reuneste cele mai multe brand-uri dedicate tinerilor parinti si copiilor cu varste de pana la 7 ani. Carucioare, hainute, scaune auto, mobilier, jocuri si jucarii, sisteme de purtare, kit-uri de celule stem si oferte speciale din partea maternitatilor – sunt doar o mica parte din miile de produse pregatite de expozantii Baby Boom Show.
Mai mult decat un eveniment – o resursa de informatii
Ca si pana acum, Baby Boom isi propune sa vina in completarea expozitiei cu numeroase resurse informationale de calitate pentru actualii si viitorii parinti. Astfel, timp de patru zile peste 800 de persoane pot asista la cursuri de puericultura, prim-ajutor, alaptare, despre psihologia in cuplu sau sesiuni informative care detroneaza miturile medicale. Mai mult decat atat, tot in perioada 8 – 11 martie, Baby Boom reia proiectul Clinicii de recuperare unde sunt oferite zilnic evaluari gratuite de logopedie si kinetoterapie. Mai multe informatii sunt pe www.babyboomshow.ro
Discount-uri exclusive timp de patru zile
Pana la 70% este cel mai mare discount anuntat de expozantii editiei de primvara Baby Boom Show! Mii de produse si servicii vor beneficia de preturi speciale doar intre 8 si 11 martie la ROMEXPO, ofertele pornind de la reduceri de 10%.
Baby Boom Show pe scurt:
Program de vizitare, Pavilion A
► 8 – 10 martie 2018, zilnic intre orele 10:00 – 19:00
► 11 martie 2018, intre orele 10:00 – 18:00
► Tarif bilet intrare in pavilionul A – 10 Ron
Acces gratuit pe 8 si 9 martie pe baza invitatiei online disponibila pe www.babyboomshow.ro
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.