Suntem in cautarea unui consultant junior in accesarea de fonduri guvernamentale si europene

0
353
loc de munca consultant finantari

Care sunt beneficiile?

  • Te vei dezvolta profesional si iti poti testa abilitatile in domeniul finantarilor
  • Vei avea acces la informatii de ultima ora privind finantarile disponibile
  • Vei lucra intr-o echipa de profesionisti cu experienta in piata nationala si international
  • Vei invata sa scrii proiecte pe programe multiple de finantare
  • Pe langa pachetul salarial standard, vei fi recompensat pentru performantele tale prin bonusuri atractive periodice

Responsabilitati

  • Vei studia sursele de finantare disponibile pentru antreprenori;
  • Vei discuta direct cu clientii pentru a identifica programele de finantare pe care ideea de afacere este eligibila;
  • Vei intocmi documentatia specifica in vederea obtinerii finantarii nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficiu, alte documente prevazute in ghidul solicitantului;
  • Consilierea si evaluarea clientilor privind respectarea conditiilor de eligibilitate;
  • Consilierea beneficiarului si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare in perioada evaluarii si contractarii proiectului;
  • Asigurarea derularii contractului de finantare in concordanta cu planul intocmit, incadrarea in termene;
  • Consultanta si asistenta oferita beneficiarilor in implementarea proiectelor prin intocmirea de dosare de achizitie, de memorii justificative, rapoarte de progres etc.

Informatii utile:

  • Locatia biroului: Bucuresti, Dristor
  • Contract pe o perioada nedeterminata
  • Full-time, cu posibilitate incepere activitate din luna Martie 
  • Te rugam sa ne trimiti prin email la adresa: [email protected] un CV (ideal format europass) impreuna cu o scrisoare de intentie
  • Termenul pentru transmiterea CV-ului si scrisorii de intentie 28.02.2019, ora 18:00

Trebuie sa ai:

  • cunostinte foarte bune de limba romana si engleza;
  • cunostinte bune de Microsoft Office si cautari pe Internet;
  • capacitatea de a lucra in echipa;
  • creativitate si abilitati de comunicare;
  • implicare si atitudine proactiva;
  • dinamism si pasiune pentru mediul antreprenorial;
  • persoana organizata si cu simt practice;
  • minim studii liceale (constituie avantaj studiile superioare absolvite)

Selectia se va realiza in doua etape:

Etapa 1 – analiza documentelor transmise;
Etapa 2 – testare si interviu cu managerul companiei.

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la adresa: [email protected]

[logo_showcase id="6998"]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here