Best of FMCG
4 MARTIE 2016
Contact: Mihaela Ciobanu
Companie: BusinessMark
Tel: +40 21 313 98 19
E-mail: mihaela.ciobanu@business-mark.ro
BusinessMark si Cannes Lions Office in Romania anunta organizarea conferintei „The Best of FMCG„. „The Best of FMCG „ va avea loc la Hotel Radisson Blu din Bucuresti in data de 4 martie 2016 si este destinat brand managerilor, marketing managerilor, managerilor de PR si comunicare, directorilor generali si antreprenorilor.
In cadrul evenimentului ne-am propus sa aducem la aceeasi masa cei mai importanti jucatori din FMCG, unde vom aborda temele de discutie dintr-o alta perspectiva: creativitatea in FMCG ca baza strategica in crearea relatiei cu consumatorul si dezvoltarea de business. Vom afla care sunt principalele trenduri din industrie si cum reusesc brandurile cu traditie sa se pastreze tinere si dinamice. Cum adaptam realitatea unui brand cu istorie la comportamentul consumatorului autohton? Care este secretul din spatele deciziei de cumparare in offline, cat si in mediul digital? Care ne sunt reperele in materie de igiena, alimentatie, hidratare? Dezbaterea va avea si o abordare culturala: vom discuta despre branduri internationale care s-au adaptat excelent la piata din Romania si acum “vorbesc fluent limba romana”, dar si despre branduri romanesti care poarta cu sine specificul acestei piete.
In cadrul evenimentului se vor realiza si proiectii cu studii de caz din categoria Best Practice, premiate in contexte internationale.
Speakerii care au confirmat participarea la eveniment sunt:
• Natalia Stroe, Marketing & Business Development Manager, Coca Cola Hellenic Bottling Company • Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager, AVON Romania & Moldova
• Lana Dumitru, designer, in dialogue with Teo Migdalovici about intelligent brands, magnetic design and delightful shopping– http://www.lanaa.ro/
• Teodora Migdalovici, Cannes Lions Ambassador
• Joseph Hadad, Chef, Joseph Restaurant
• Mihaela Muresan, Marketing Communication Manager, IKEA
• Lucia Costea, Managing Partner, Secom
• Bibiana Stanciulov, Owner, Sonimpex Topoloveni
• Ovidiu Spinu, Owner, La Colline
„The Best of FMCG”, va avea loc in data de 4 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti. Un eveniment: BusinessMark si Cannes Lions Office in Romania.
Partenerii evenimentului sunt: AVON Romania si Klarmedia.
Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business Editors, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Magazin, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Global Manager, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Mark Media si Plan de afacere.ro.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.