15 OCTOMBRIE 2015
Contact: Mihaela Ciobanu
Companie: BusinessMark
Tel: +40 21 313 98 19
E-mail: mihaela.ciobanu@business-mark.ro
In contextul in care in Romania se inregistreaza, la ora actuala, aproape 51.000 de IMM-uri active, avand o pondere de 9% din numarul total de firme si contribuind la valoarea adaugata totala in proportie de 24,5%, sectorul reprezentat de Intreprinderile Mici si Mijlocii constituie un punct fierbinte pe agenda politicilor guvernamentale si europene de relansare a mediului de afaceri.
In aceeasi linie, atat statul cat si mediul privat propun noi instrumente si masuri pentru stimularea infiintarii de start-up-uri, ca parte a strategiei de crestere a culturii antreprenoriale romanesti.
Ambele subiecte vor fi dezbatute pe larg in cadrul conferintei “Business Challenge. Dinamizarea sectorului IMM-urilor si provocarile antreprenoriatului”, semnata BusinessMark, ce va avea loc pe 15 octombrie 2015, in Bucuresti, Hotel Raddison Blu.
Printre specialistii care vor discuta despre aceste problematici se numara:
- Anca-Laura Ionescu, Secretar de Stat, Ministerul Energiei, Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de afaceri
- Florin Jianu, Presedinte, Patronatul Tinerilor Intreprinzatori, fost Ministru pentru IMM, mediu de afaceri si turism
- Cristian Parvan, Secretar General, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania
- Peter Barta, Presedinte, Fundatia Post-Privatizare, antreprenor, Business angel
- Ramona Ivan, Director, Directia Relatii Externe si Finantari Structurale, CEC Bank si Presedinte, Comisia pentru Fonduri Europene, Asociatia Romana a Bancilor
- Reprezentant Ministerul Fondurilor Europene
- Radu Ionescu, General Manager, Docentris
- Alina David, Tax Manager, PKF Finconta
- Bogdan Tudor, Founder & CEO, Class IT Outsourcing
- Marius Ghenea, Antreprenor si business angel
- Tudor Constantinescu, Antreprenor, Fondator Chocolat
- Octavian Badescu, Fondator, SameDay Courier
- Doina Vilceanu, CMO, ContentSpeed
- Dragos Popescu, Managing Partner, Diagma
- Mike Costache, Business angel, CEO, Chargeback Armor
- Doina Cepalis, Fondator si Director General, Te-Rox Prod
Evenimentul se bucura si de un workshop interactiv sustinut de Marius Ghenea si Dragos Popescu: iBusinessTestDrive. Workshop-ul se va desfasura pe platforma de simulare BusinessDrive , care va antrena participantii intr-un exercitiu decizional eminamente practic.
„Business Challenge. Dinamizarea sectorului IMM-urilor si provocarile antreprenoriatului” va avea loc pe data de 15 octombrie 2015, in Bucuresti, Hotel Raddison Blu.
Eveniment organizat cu sprijinul CCIFER.
Parteneri: CEC Bank, PKF Finconta, Kyocera, World Class si Selfie Fun.
Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Start Ups, DeBizz, Legal Magazin, Learn & Go, 4 Career, Revista Valoare, Transilvania Business, Roportal.ro, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, MLM News, Femei in afaceri.ro, Economia Online, Business Woman, Think Business.ro si Antreprenorinromania.ro.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.