29 IULIE 2016
Contact: Mihaela Ciobanu
Companie: BusinessMark
Tel: +40 21 313 98 19
E-mail: mihaela.ciobanu@business-mark.ro
Până în acest moment au fost publicate, în Monitorul oficial, 10 Ordine naționale conținând norme de aplicare a noului Cod Vamal (ICS, ECS, AEO, notificare de reexport etc.). De asemenea, alte 20 de proiecte sunt postate spre dezbatere publică pe site-ul customs.ro. Pe baza acestora, operatorii economici vor derula operațiunile vamale în noile condiții.
La aproape două luni după intrarea în vigoare, Deloitte România împreună cu reprezentanții Direcției Generale a Vămilor, a Biroului Vamal Constanţa Nord şi a Biroului Vamal Constanţa Sud vă invită să aflați principalele implicații ale Noului Cod Vamal al Uniunii Europene și a normelor de aplicare ale acestuia asupra operațiunilor vamale derulate în portul Constanța.
Vă invităm să vă alăturați discuțiilor pe 29 iulie 2016 la Constanța, în cadrul unui eveniment organizat de Deloitte România, cu sprijinul BusinessMark Event Management, “Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanța”.
Printre temele analizate în cadrul conferinței se vor afla:
- Ce aduce noul Cod Vamal pentru Portul Constanța?
- Intrarea și ieșirea mărfurilor din zona liberă/portul liber potrivit noului Cod Vamal
- Avantajele AEO în Portul Constanța
- Simplificări vamale pentru transportul maritim și fluvial
- Securizarea operaţiunilor vamale în relaţia cu autorităţile vamale (Informaţii Obligatorii)
Specialiștii care vor dezbate aceste problematici sunt:
- CLAUDIU ARDELEANU– Director General, Direcția Generală a Vămilor
- FLORENTINA IOANEI– Șef Birou Vamal Constanța
- CONSTANTINA FIRĂNESCU– Șef Birou Vamal Constanța Sud Agigea
- MIHAI PETRE– Senior Manager servicii fiscale, Deloitte România
- DANIELA NEAGOE– Senior Consultant servicii fiscale, Deloitte România
“Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanta” va avea loc in data de 29 IULIE 2016, la Hotel Del Mar Mamaia, Constanţa.
Un eveniment: Deloitte Romania organizat cu sprijinul BusinessMark Event Management.
Evenimentul are drept parteneri media: Avocatura.com, Legal Marketing, Juridice.ro, Juristpedia, Finzoom, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business Editors, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Chalbert, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Rabbit Media si Plan de afacere.ro.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.