Valentina Saygo, expert contabil,
învață antreprenorii cum să-și adapteze afacerea pe timpul crizei!
Valentina Saygo, expert contabil, consultant fiscal și antreprenor cu 20 de ani experiență, organizează pe 16 și 17 septembrie un curs online care va oferi antreprenorilor informații esențiale în depășirea crizelor financiare. Participanții vor avea acces la șase ore de informații clare despre noțiunile juridice și contabile pe care trebuie să le cunoască în situații dificile, dar și cum să-și administreze afacerea atunci când activitatea se suspendă integral sau parțial. Tot în cadrul cursului vor fi prezentate și studii de caz ale afacerilor care s-au reinventat pe perioada crizei și au reușit să-și mărească considerabil cifra de afaceri.
16 și 17 septembrie, zilele în care antreprenorii învață să-și salveze afacerile
Cele două zile de cursuri vor fi împărțite în noțiuni juridice și administrarea afacerii. Astfel, în prima zi, 16 septembrie, între 16.30 – 19.00, antreprenorii vor afla cum să privească în fiecare zi, dar mai ales în timpul crizei, cheltuielile deductibile și nedeductibile, balanța, TVA-ul și cash flow-ul.
A doua zi, 17 septembrie, între 16.30 – 19.00, participanții vor afla cum să-și administreze afacerea eficient atunci când situația este incertă; ce se întâmplă cu angajații, dacă intră în șomaj tehnic sau se apelează la demisie, care sunt bonificațiile din partea statului, granturi sau ce alte tipuri de finanțări mai pot fi accesate în această perioadă.
“În timpul pandemiei peste 30% dintre afaceri și-au suspendat activitatea, unele obligate de stat, altele pentru că nu au reacționat la timp. Criza poate fi, de multe ori, și o oportunitate de reinventare, dar pentru asta trebuie să ai deja niște informații pe care să te bazezi. În 20 de ani de activitate în domeniul contabil, am realizat că afacerile care rezistă sau ies mai solide din timpul unei crize, au în spate antreprenori informați, implicați, organizați, care își știu drepturile și obligațiile fiscale și reacționează în timp util. Prin cursul online – Cum să-ți adaptezi afacerea la contextul actual – vreau să ofer antreprenorilor o privire de ansamblu asupra modificărilor fiscale și contabile efectuate în perioada pandemiei, să abordez situațiile de criză care pot apărea în orice business, să discutăm despre granturile oferite de stat în această perioadă, să reiterez informațiile obligatorii care pot ajuta orice antreprenor să fie mai bine pregătit să reacționeze și să-și salveze sau crească afacerea.” a declarat Valentina Saygo
SayGo Academy, un demers pentru informarea antreprenorilor
Valentina Saygo este cunoscută pentru demersurile pe care le-a făcut de-a lungul carierei sale pentru a ajuta antreprenorii să-și dezvolte afacerile cu brio. La începutul anului 2019 a lansat SayGo Academy, academia sub deviza căruia organizează cursuri de educarea antreprenorilor la început de drum, dar și a celor experimentați ce au nevoie de o părere avizată pentru a-și duce afacerea la nivelul următor. Tot în 2019 a lansat și Ghidul Antreprenorului Începător, un îndreptar pentru administrarea afacerilor la început de drum.
Prețul biletului pentru cele două zile de cursuri este 790 lei, iar rezervarea locului se poate face online sau în formularul de mai jos.
Mai multe detalii sunt disponibile pe: https://valentinasaygo.ro/saygo-academy/

Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.