Curs Bucharest Startup City

Business Plan Development – Bucharest Start-up City
organizatori: AntreprenorInRomania.ro & StartupProjects.ro 

Planul de afaceri este un instrument foarte util oricărui antreprenor sau viitor antreprenor și reprezintă o cerință obligatorie a oricărui potențial finanțator sau investitor extern pe care vrei să îl atragi în afacerea ta.

Scopul Workshop-ului Business Plan Development este de a pune bazele teoretice și practice pentru crearea unui plan de afacere, de a înțelege noțiunile esențiale utilizate în cadrul unui astfel de document și de a învăța cursanții cum să își structureze și formuleze răspunsurile astfel încât documentul să ofere claritate asupra direcției pe care viitorul antreprenor o va urma.

Indiferent dacă doriți să vă lansați pe calea antreprenoriatului sau să aplicați pentru o finanțare nerambursabilă sau o soluție privată de creditare sau să apleați la Business Angels, acest workshop vă va oferi posibilitatea să deprindeți elementele esențiale care vă vor ajuta în atingerea țelului dvs.

În cadrul workshopului cursanții vor dobândi atât cunoștințe teoretice de bază pentru a se familiariza cu conceptele principale prezente într-un plan de afaceri, cât mai ales aptitudini practice de creare a unui plan de afaceri.

La finalul workshopului va rezulta un plan de afaceri completat pentru a aplica la programul de finanțare nerambursabilă al Primăriei Municipiului București:  Bucharest Start-up City, astfel încât fiecare cursant să aibă oportunitatea de a contribui la redactarea unui plan de afaceri ținând cont de rigorile unui program de finanțare specific.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Ce vei învăța în cadrul Workshopului:

  1. Să îți definești ideea de afacere și produsele sau serviciile pe care le vei oferi;
  2. Să conturezi viziunea, misiunea și obiectivele pe termen lung ale societății;
  3. Să evaluezi piața și oportunitatea afacerii pe care vrei să o dezvolți;
  4. Să realizezi un studiu preliminar al competiției și să înveți cum te poate ajuta cunoașterea concurenților pentru poziționarea în piață;
  5. Să descoperi și să descrii punctele tari și punctele slabe ale afacerii tale și cum identifici oportunitățile și riscurile la adresa afacerii (Analiza SWOT);
  6. Să identifici resursele necesare pentru demararea afacerii și dezvoltarea ei ulterioară: resursele umane, resursele materiale și tehnologice și resursele financiare;
  7. Să conturezi un plan inițial de marketing;
  8. Să planifici etapele și activitățile de implementare ale planului de afaceri folosind diagrama GANTT;
  9. Să previzionezi bugetul principal pentru demararea afacerii;
  10. Să realizezi previziuni financiare de bază;
  11. Să descoperi riscurile care îți pot distruge afacerea și să concepi un plan inițial de mitigare a acestora;
  12. Să completezi planul de afaceri pentru a aplica la Programul Bucharest Start-up City.
  13. Să îți evaluezi șansele de a primi finanțari externe.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Îți recomandăm workshopul dacă:

  1. Îți dorești să aplici cu un proiect în cadrul Programului Bucharest Start-up City;
  2. Vrei să înveți cum să scrii un plan de afaceri finanțabil;
  3. Vrei să demarezi o afacere având la bază un plan de afaceri;
  4. Vrei să afli pas cu pas cum să îți pui în aplicare idea de business
  5. Vrei să dobândești noțiuni elementare privind conținutul unui plan de afaceri pentru a-l prezenta unui investitor;
  6. Dorești să evaluezi fezabilitatea unei idei de afaceri;
  7. Vrei să îți schimbi cariera;
  8. Vrei să înveți ceva nou.

 Bonus pentru participarea în cadrul workshopului:

  1. Tips& Tricks în completarea Planului de Afaceri pentru Bucharest Start-up City;
  2. Mini-Ghid Principalele aspecte de avut în vedere în construirea unui Plan de Afaceri;
  3. Analiză gratuită a fezabilității ideii de afaceri în vedere aplicării la Programul Bucharest Start-up City – discuție telefonică individuală de maxim 30 minute;
  4. 50% discount la Modulul II – Cum să îți construiești pitch-ul pentru discuția cu potențiali finanțatori?
  5. Preț preferențial la Serviciul de Evaluare a Planului de Afacere care urmează să fie depus pentru programele de finanțare: Bucharest Start-up City, Start-up Nation sau planuri de afaceri pentru credite oferite de bănci.
  6. Diplomă de participare din partea Startupprojects.ro și AntreprenorinRomania.ro.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Structura și durata cursului

Durata cursului este de 9 ore.
Workshopul se derulează
– în cursul săptămânii pe parcursul a 3 zile consecutive în intervalul 17:00-20:00
sau
– sâmbăta între orele 09:00- 18:00.
Workshop-ul este interactiv și combină partea teoretică cu aplicabilitatea practică a noțiunilor.

Program Workshop-uri Bucharest Start-up City 2019

CURSURI AFTER-WORK

  • 2-4 aprilie – interval orar 17:00-20:00
  • 9-11 aprilie – interval orar 17:00-20:00
  • 16-18 aprilie – interval orar 17:00-20:00

CURSURI DE WEEKEND

  • 30 martie – interval orar 09:00-18:00 (SOLD OUT)
  • 6 aprilie – interval orar 09:00-18:00
  • 13 aprilie – interval orar 09:00-18:00
  • 20 aprilie – interval orar 09:00-18:00

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Costul Cursului Bucharest Start-up City

Taxa de participare este de 1500 lei. Persoanele înscrise până la data de 30 martie beneficiază de un discount de 50% la serviciile de training (platind doar 750 lei).

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a workshopului Start-up City, după cum urmează:

  • Activitatea de training;
  • Fișe de lucru/chestionare;
  • Cafea, apă;
  • Rechizite curs: pix, foi de scris etc;
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri;
  • Follow-up în situația în care procedura suferă modificări;

Ce nu include taxa de participare:

  • Servicii de consultanță pentru întocmirea planului de afaceri pentru Bucharest Start-up City sau orice altă linie de finanțare;
  • Evaluarea planului de afaceri ce urmează să fie depus de către beneficiar.

BONUSURI

  • Tips& Tricks în completarea Planului de Afaceri pentru Bucharest Start-up City;
  • Mini-Ghid Principalele aspecte de avut în vedere în construirea unui Plan de Afaceri;
  • Analiză gratuită a fezabilității ideii de afaceri în vedere aplicării la Programul Bucharest Start-up City – discuție telefonică individuală de maxim 30 minute;
  • 50% discount la Modulul II – Cum să îți construiești pitch-ul pentru discuția cu potențiali finanțatori?
  • Preț preferențial la Serviciul de Evaluare a Planului de Afacere care urmează să fie depus pentru programele de finanțare: Bucharest Start-up City, Start-up Nation sau planuri de afaceri pentru credite oferite de bănci.
  • Diplomă de participare din partea Startupprojects.ro și AntreprenorinRomania.ro.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Locație Curs

Strada Turturelelor 11 A, Phoenicia Business Center, Parter – Sala de conferinte

 Curs Bucharest Start-up City

Despre traineri:

Alina Anton este doctor în Relații Internaționale, Trainer acreditat, Consultant de Business și Finanțări Europene și Manager în trei afaceri. Are o experiență de peste 10 ani în business internațional lucrând cu companii de top la nivel mondial pentru atragerea de finanțări direct de la Comisia Europeană (prin programele FP7, Orizont 2020, AAL, Celtic), finanțări structurale în România și Europa Centrală și de Sud-Est și finanțări nerambursabile. De mai bine de 3 ani, lucrează îndeaproape cu manageri de startupuri și companii în expansiune pentru a-i ajuta să-și stabilizeze afacerile, să identifice riscuri potențiale și oportunități de dezvoltare naționale și internaționale, precum și să își dezvolte intern capabilități de inovare și cercetare.

Andreea Szabo este trainer acreditat, cu o experiență de peste 9 ani în managementul unei firme de consultanță de business și pentru accesarea de fonduri nerambursabile pentru beneficiari privați. Are în portofoliu peste 10 mil EURO atrași din fonduri europene, structurale și guvernamentale și peste 60 de proiecte de tip start-up implementate.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Modalități de înscriere

Înscriere Online

Este cea mai rapidă metodă de rezervare. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

Înscriere Telefonică

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0770.151.019 – Laura Andrei.

Înscriere pe email

Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la office@startupprojects.ro în care să ne furnizați următoarele informații:
1. Cursul preferat și intervalul în care se desfășoară
2. Datele de facturare
3. Numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon.

Modalități de plată

Varianta 1 – online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să plătiți online cursul, cu ajutorul unui card bancar. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.

Varianta 2 – plata prin bancă
Odată cu finalizarea completării formularului, veți primi prin e-mail factura proformă pe care o puteți achita la orice sucursală a Băncii Transilvania din țară. Aveți nevoie de o copie a facturii proforme și de o copie după un act de identitate.

Varianta 3 – ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

Factura fiscală o primiți prin e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs, sau o puteți ridica de la locația de desfășurare a workshopului.

Indiferent de varianta de plată aleasă, trebuie să achitați integral contravaloarea serviciilor în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.

În cazul în care nu puteți participa la workshop în ziua aleasă, ne puteți contacta telefonic la nr. 0770.151.019, sau prin e-mail la adresa: office@startupprojects.ro cu minim 48 de ore înainte de desfășurarea cursului pentru a vă reprograma. Anularea participării se poate face cu rambursarea a 50% din banii achitați prin comunicarea în scris a intenției în termen de minim 7 zile înainte de data la care vă este planificată participarea.

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie

Ce spun clienții despre noi?

Este misiunea noastra, in calitate de consultanti ca intreg procesul de obtinere a finantarii si implementare a proiectelor sa fie cat mai usor pentru beneficiari.

CABINET MEDICAL DE FIZIOTERAPIE DR. BURCHICI ADINA SRL
Cabinet fizioterapie , Timisoara, www.cabinet-fizioterapie.ro
Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?
Da, am avut o susținere și o colaborare deosebit de frumoasa in condițiile unei contestații și a numeroaselor piedici întâmpinate de sistemul public.
Burchici Adina

START ALL FOR YOU
Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?
Am recomandat si vom recomanda in continuare ori de cate ori vom avea ocazia. Promtitudine, profesionalism, flexibilitate sunt doar cateva elemente ce caracterizeaza personalul firmei de consultanta.
Dumitrascu Anisoara

Akent Events SRL-D
Oferim supuort tehnic pentru organizarea de evenimente, punand la dispozitia clientului/organizatorului Scena, sunet si lumini! La cererea clientului punem la dispozitie si Artisti! Activitatea noastra poate fi vazuta si pe Akcent-Events.ro sau fb Akcent Events 
Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?
Cu siguranta! Cel mai pe scurt: Incredere si Profesionalism

Rezervă-ți locul aici
[thrive_leads id=’9456′]
Taxa de participare este de 1500 lei 750 lei
pentru persoanele înscrise până la data de 30 martie