Comunicarea estetică sau cum să beneficiezi de clienți valoroși

0
5239

În era vitezei și într-un mediu de afaceri alert, marcat de o concurență tot mai intensă, cu fiecare zi, se poate oare să revenim la valorile de bază și să redefinim relațiile pe care le avem cu clienții și partenerii noștri de afaceri?

Răspunsul este “Da, se poate!”. Iar instrumentul pe care ne putem baza este conceptul de “comunicare estetică”, pe care îl aduce în lumina reflectoarelor agenția Aesthetic Style Communication.

Concret, comunicarea estetică se referă la transmiterea unor mesaje mai relevante și mai frumos prezentate pentru publicul țintă, astfel încât acesta să rezoneze cu îndemnul promovat.

Fie că ne referim la îndemnul de a cumpăra, de a te înscrie la un eveniment sau de a da curs unei solicitări de comunicare internă, fie că transmitem aceste mesaje sub formă de email, de reclamă sau de prezentare, în toate aceste cazuri avem nevoie de o bază relevantă pentru audiență și de o formă cât mai plăcută.

De reținut însă că stilizarea acestor mesaje se face doar după ce au fost conturate produse și servicii de cea mai bună calitate posibilă în momentul respectiv.

Prin urmare, activitatea de comunicare promovată de agenție este mai mult decât estetică, este în primul rând etică, încurajând calitatea și preocuparea reală a managerilor și antreprenorilor față de satisfacția clienților.

“Comunicarea estetică reprezintă instrumentul prin care mi-am propus să îi inspir pe oamenii din mediul de afaceri să le ofere mai multă valoare clienților și partenerilor lor. Fiecare manager sau antreprenor își dorește o firmă de succes, își dorește un profit generos, își dorește mai mulți clienți. Iar propunerea mea pentru ei constă în a se diferenția cât mai curând de concurență și de a fi în primul rând ei valoroși pentru clienții lor, prin produsele, serviciile și întreaga experiență de cumpărare pe care le oferă”, a declarat Cosmina Bucur, fondator Aesthetic Style Communication.

Dacă acest concept de comunicare estetică promovat de Aesthetic Style Communication vi se pare simplu, la prima vedere, haideți să ne gândim de câte ori avem tendința de a ignora lucrurile simple din viața noastră și ce efort este necesar pentru a le recupera, atunci când le conștientizăm valoarea.

Informații suplimentare

1. Despre Aesthetic Style Communication

Agenția Aesthetic Style Communication, cu sediul în București, a fost lansată în urmă cu aproximativ jumătate de an și se adresează atât antreprenorilor, cât și managerilor din companii. Prin activitatea sa, își propune să îi ajute pe cei care apelează la serviciile sale să construiască relații de colaborare mai stabile și de mai bună calitate, în raport cu toți partenerii lor (clienți, furnizori, angajați). Informația este livrată în cadrul workshop-urilor și trainingurilor organizate, precum și sub formă de consultanță.

Dincolo de serviciile de comunicare, agenția acoperă nevoile complexe ale clienților săi prin parteneriate cu diferiți contractori: producție publicitară, web design, foto&video, stilism vestimentar.

Mai multe informații sunt disponibile la adresa: www.ascmirror.ro.

2. Despre Cosmina Bucur

Cosmina Bucur a urmat studiile Facultății de Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice din București. Primii pași în carieră i-a făcut în corporație, în domeniul financiar.

După 5 ani a migrat spre zona de media, unde s-a ocupat de activități de PR și monitorizare de publicitate. 5 ani mai tarziu se afla în fața unei decizii radicale, de a renunța la confortul statutului de angajat pentru a-și urma visul de a contribui la o lume mai bună.

Astfel a prins contur proiectul său de comunicare estetică, prin care își dorește să contribuie la un mediu de afaceri mai bun și mai valoros, în care predomină o preocuparare sinceră față de mulțumirea clientului.

Newsletter portal afaceriConsideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor. Click pe imaginea alaturata – >