Cum filtram informațiile afișate în Feed-ul contului nostru de LinkedIn și de ce este important să deținem controlul

0
386

LinkedIn Feed

Rețeaua dedicată profesioniștilor, LinkedIn.com, reprezintă un mediu optim de informare cu privire la noutățile din Business, chiar dacă o mare parte dintre utilizatori și-au creat cont în scopul identificării unor oportunități de angajare, activitatea de recrutare fiind foarte intensă în cadrul rețelei.

Însă, dacă acordați atenție algoritmilor din spatele LinkedIn, puteți să vă transformați contul într-o sursă veritabilă de informare și access la potențiali clienți si parteneri.

Conectându-ne cu persoane dintr-o anumită categorie va atrage de la sine primirea de recomandări de persoane din aceeași categorie într-un procent mult mai mare. De exemplu, dacă ne conectăm cu oameni de vânzări, vom primi propuneri de conectare cu oameni de vânzări. Dacă ne conectăm cu oameni de afaceri….recomandările majoritar vor fi pentru conectarea cu oameni de afaceri. La fel și vizibilitatea profilului nostru în rândul anumitor categorii de utilizatori va fi influentață.

Un element important despre care vrem să vorbim în acest articol este LinkedIn Feed și personalizarea acestuia. Feed-ul din LinkedIn conține postări din celor aflați în rețeaua dvs. de profesioniști, din partea companiilor pe care le urmăriți și postări relevante în funcție de categoria de interes selectată și mai nou, #-tagurile alese pentru a urmări conținut relevant.

Accesează acest link : pentru a vedea în profilul propriu #-tagurile pe care le puteți urmări și numărul de followers, persoane cu influență recomandate în funcție de activitatea pe care o desfășurați în contul propriu, persoanele și companiile pe care le urmăriți precum și persoanele sau companiile care urmăresc activitatea dvs.

Prin actualizarea preferințelor feed-ului și interacțiunea cu postările și conversațiile care contează pentru dvs., puteți crea un feed personalizat cu conținut care este relevant pentru dvs.

Iată câteva modalități de a personaliza și gestiona conținutul care apare în feed:

  • Setați preferințele – urmariți sau dezactivați urmărirea unor persoane, companii și hashtaguri și identificați subiecte interesante pentru feedul dvs. folosind link-ul
    • puteți urmări un membru fără a vă conecta cu acesta;
    • conexiunile devin persoane pe care le urmăriți și followers pentru profilul propriu în mod prestabilit;
    • dacă dezactivați opțiunea de Follow pentru o persoană/companie, rămâneți conectat, dar nu veți vedea conținutul persoanei/companiei în feed;
  • Ascundeți mesajele – dacă vedeți conținut în feed-ul pe care nu în considerați de calitate  sau relevante pentru interesele dvs., prin ascunderea acestora (din opțiunile puse la dispoziție în platforma la afișarea postării respective), nu veți mai vedea acea postare din nou;
  • Semnalizarea conținutului inadecvat – scopul este de raportare a conținutului inadecvat sau ofensator de pe LinkedIn; conținutul care nu respectă acordul de utilizator și politicile comunitare profesionale ale LinkedIn poate fi supus suspendării și/sau eliminării; unele persoane încearcă să transforme rețeaua profesională într-un feed cu informații personale, de tip postări Facebook, iar contribuția fiecăruia este utilă să menținem această rețea în scopul pentru care a fost creată;
  • Sortare actualizări – puteți controla dacă feedul afișează actualizări recente sau actualizări de top în partea de sus a paginii de pornire LinkedIn. Aflați cum puteți să sortați actualizările în feed.

În plus, unele dintre actualizările din Feed vor fi trimise către dvs. sub formă de notificări Push și/sau e-mailuri. Verificați cum puteți să particularizați setările de e-mail și setările de notificare Push.

Pentru a gestiona preferințele din Feed puteți urma și pașii de mai jos:

  1. Faceți click pe pictograma More … în colțul din dreapta sus al oricărui post.
  2. Dați click pe Improve my feed.
  3. Click pe tab-ul Follow fresh perspectives, tab-ul Following din partea de sus a paginii pentru actualizarea preferințelor Feed-ului:
    * Follow fresh perspectives – aceasta este o listă de surse recomandate să le urmăriți. – Dați click pe Following sub o persoană, companie sau hashtag pentru a adăuga conținut la feed din acea sursă;
    * Following – aceasta este o listă de persoane, companii sau hashtags pe care le urmați în prezent. Faceți clic pe următorul sub persoana sau compania pentru a nu mai vedea conținutul din feed din acea sursă. Afișarea se va schimba înapoi la follow;
    * Followers – aceasta este o listă de oameni care în prezent urmăresc profilul dvs.
  4. Faceți clic pe Done în colțul din dreapta sus al paginii pentru a reveni la feed.

De asemenea, puteți gestiona preferințele pentru feed din pagina Settings & Privacy:

  1. Dați clic pe pictograma Me din partea de sus a paginii de pornire LinkedIn;
  2. Selectați Settings & Privacy din meniul dropdown;
  3. Sub secțiunea Site Preferences din tab-ul Account, faceți click pe Change lângă Feed preferences pentru a modifica preferințele pentru feed.

Dacă articolul v-a fost util, vă rugăm să-l distribuiți și să ne lăsați un comment în secțiunea dedicată. Mult succes în afaceri și la cât mai multe conexiuni în LinkedIn.

PS: Pagina oficială Antreprenor în România din LinkedIn și grupul oficial accesând link-urile:
Pagina: https://www.linkedin.com/company/17926576
Grup: https://www.linkedin.com/groups/5173019