Analizand solutiile de CRM existente in piata din Romania, am descoperit unul dintre produsele care au inregistrat cea mai mare adoptare de catre antreprenorii romani: MiniCRM.
Fiind curiosi sa aflam ce este mai exact MiniCRM, am primit urmatorul raspuns din partea producatorului: MiniCRM este un sistem de vanzari complet care automatizeaza procesul de vanzari intr-un mod profesonal. Practic, acesta te ajuta sa prioritizezi oportunitatile, sa-ti gestionezi relatiile cu clientii si procesele cu privire la problemele adresate de catre clienti.
Toate aceste date sunt inregistrate in sistem, sunt accesibile in timp real de catre orice utilizator si puteti vedea intreg istoricul clientului, acesta fiind inregistrat cu meticulozitate.
Avantajele descoperite la acest produs:
- sistem de facturare inclus (facturare punctuala sau recurenta)
- posibilitatea organizarii campaniilor de marketing
- configurarea raspunsurilor automate la email-uri
- configurare formulare web pentru includere in site-ul propriu
- vizualizare exacta a clientilor care au deschis emailul sau au dat click pe un link
- managementul organizat al clientilor
- viziune clara a performantei echipei de vanzari
- helpdesk si masurare grad satisfactie clienti
- integrare cu sistemele existente
- multe alte functionalitati pe care va invitam sa le descoperiti singur(a)
[mailmunch-form id=”638610″]
Partea cea mai frumoasa la MiniCRM consta in faptul ca este un software in cloud, astfel ca nu trebuie sa instalezi nimic, iti trebuie doar un browser pentru a-l folosi si practic ai acces de oriunde, oricand. Poti sa personalizezi sistemul conform nevoilor si provocarilor tale, fara ajutorul unei persoane cu experienta IT. Este user-friendly si usor de invatat si poti sa-l integrezi cu sistemele pe care deja le folosesti (chiar si cu magazinul tau online).
Utilizand sistemul, vei avea mai multe venituri, mai mult timp, si o transparenta mai mare. Profesionistii in marketing creeaza campanii targetate. Reprezentantii de vanzari inchid mai multe vanzari mai rapid. Directorii Generali si de Vanzari observa si coordoneaza procesele mai eficient. In MiniCRM gasesti toate informatiile pentru a-ti gestiona relatiile cu clientii.
MiniCRM este un software complex care te ajuta sa devii mai bun decat concurenta ta. O solutie perfecta pentru cei ce-si doresc un software usor de folosit disponibil oriunde si oricand. Este o alegere foarte buna pentru intreprinderile mici si mijlocii sau alte companii.
Conecteaza MiniCRM cu alte aplicatii sau software-uri. Gestioneaza relatiile cu clientii chiar si atunci cand esti in mişcare – foloseste MiniCRM pe smartphone sau tableta.
[mailmunch-form id=”638610″]
Pastreaza clientii intr-un singur sistem – accesibil oricand, oriunde. Sistemul este actualizat cu un istoric complet al fiecarui client:
Toata activitatea dvs. este organizata intr-un mod automat:
Prin gestionarea sarcinilor, oportunitatile si clientii sunt mutati mai departe in mod automat in procesul de vanzari. Notificarile te ajuta sa iti amintesti ce ai de facut, si sa fii sigur ca nu iti vei uita niciodata clientii.
Vezi istoricul complet al clientilor:
Actiunile viitoare, sarcinile deja finalizate, notificarile, modificarea cardului unui client, e-mailurile si documentele atasate sunt aranjate in ordine cronologica. Sincronizeaza-ti sarcinile cu smartphone-ul tau si cu Calendarul Google.
[mailmunch-form id=”638610″]
Carduri personalizate:
Pastreaza orice informatie importanta despre clientul tau in MiniCRM. Nu ai nevoie de un programator pentru a adapta sistemul nevoilor tale. Creeaza filtre in functie de datele clientilor tai pentru a trimite e-mailuri sau sms-uri listelor specificate, sau incarca datele clientilor in Foile de Calcul Google pentru a le analiza in detaliu.
Formulare web pe site-ul tau:
Sursele sunt adaugate direct de pe pagina ta web in MiniCRM. Vei primi un e-mail de notificare si dupa vei putea incepe secventele de follow-up. Nicio sursa nu va mai fi uitata. Utilizand integrarea Google Analytics, vei vedea ce campanii genereaza mai multi clienti.
Rapoate complexe de activitate pentru funnel-ul tau:
MiniCRM nu ofera doar numere si liste. Folosind modulul de rapoarte este usor sa analizezi performanta vanzarilor si sa decizi ce actiuni trebuie luate pentru a mari eficienta lor. Fiecare proiect apartine unei persoane responsabile pentru acel proiect.
Verifica rata de inchidere a proiectelor pentru fiecare persoana din vanzari. Consulta rapoartele privind pasii procesului de vanzare (unde clientii s-au blocat), clientii cheie, sau campaniile care genereaza cele mai mari venituri.
Statistici detaliate campanii email-uri trimise clientilor:
Generare facturi direct din sistem (inclusiv automat pentru plati recurente):
Masurati constant nivelul de satisfactiei al clientilor:
Aveti o viziune completa asupra performantei echipei dvs. de vanzari:
Nu putem concluziona decat prin faptul ca sistemul CRM, desi numit MiniCRM, este un sistem complex, cu o interfata foarte prietenoasa si usor de utilizat. Vezi mai jos invitatia noastra la actiune:
[mailmunch-form id=”638610″]
PS: tot nu esti convins sa incerci? Vezi clipul oficial:
[mailmunch-form id=”638610″]

Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.
Contact: office@antreprenorinromania.ro
WhatsApp: 0730151127