Conform Codului Muncii Adnotat, Art. 119. [evidența timpului de muncă], (1) Angajatorul are obligația de a ține la locul de muncă definit potrivit art. 161 evidența orelor de muncă prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidențierea orelor de începere și de sfârșit ale programului de lucru, și de a supune controlului inspectorilor de muncă această evidență, ori de cate ori se solicită acest lucru.
În cultura fiecărei organizații managementul resurselor umane reprezintă o activitate foarte importantă, care contribuie la dezvoltarea unui mediu de lucru eficient care să faciliteze atingerea obiectivelor de business.
Partenerii noștri de la Royalsoft declară faptul că sunt preocupați permanent de optimizarea într-o manieră eficientă a oricărui aspect care ține de administrarea resurselor proprii, iar acest lucru a condus la ideea de concepere a unei aplicații pentru pontajul angajaților.
Această idee s-a concretizat odată cu modificările legislative și introducerea obligativității privind fișa de pontaj zilnică prin articolul 119 menționat, modificări ce au generat nevoia imediată a folosirii unei aplicații de pontaj online eficientă.
În primă fază aplicația Foaie de Pontaj a fost creată pentru uz intern, la nivelul companiei, iar succesul adoptării acesteia în cadrul echipei a condus la decizia de a o transforma într-o platformă gratuită accesibilă la scară largă, care să vină în sprijinul companiilor din România, cu accent pe micii antreprenori și experții din domenii precum Contabilitate și Resurse Umane.
Cunoscând din experiența proprie cât timp se irosește în lupta cu birocrația, Foaie de Pontaj apare ca o soluție eficientă pentru pontajul angajaților care să ofere sprijin în optimizarea proceselor de business ale companiilor.
Vă prezentăm mai jos o serie de imagini cu interfața aplicației pentru a vă forma o opinie referitor la avantajele pe care le veți obține prin utilizarea acesteia:
Adăugarea unei companii
Adăugarea angajaților în sistem
Gestiunea orelor suplimentare
Aplicația Foaie de Pontaj a fost creată de către Gabriel Teodorescu și echipa sa de la Royalsoft, fiind lansată la sfârșitul anului 2018. Aceasta a cunoscut o adoptare rapidă din partea companiilor românești, care au participat activ în procesul de îmbunătățire continua a aplicației prin transmiterea feedback-ului și a solicitărilor de implementare a unor noi funcționalități.
Avantajul major al aplicației Foaie de Pontaj este reprezentat de faptul că evidența programului de lucru al angajaților se poate face automat. Pe lângă evidența zilnică a programului de lucru pentru angajații companiei tale, Foaie de Pontaj calculează orele suplimentare și evenimentele speciale (concedii medicale, concedii de odihnă, etc.).
Ultimul upgrade al aplicației a fost implementat chiar la inceputul lunii Aprilie, implementând noi funcționalități care să permită departamentelor de contabilitate și resurse umane să introducă pontajul pentru mai multe companii, utilizând un singur cont.
Principalele avantaje față de metoda clasică de pontaj constau în:
- timpul de introducere al datelor este foarte scurt
- puteți genera rapoarte cu un singur click
- pontajul se poate introduce atât manual cât și automat
- include toate tipurile de program de muncă
- reduce costurile operaționale
- are un design modern, aerisit și poți urmări ușor datele
Pentru a te bucura gratuit de toate avantajele pontajului online, tot ceea ce trebuie să faci este să înregistrezi un cont pe platforma Foaie de Pontaj, să completezi datele companiei și să adaugi angajații.
Pentru mai multe detalii puteți accesa acest Ghid de Utilizare care explică, pas cu pas, cum puteți înregistra o companie.
Sperăm ca platforma Foaie de Pontaj să aducă plus valoare proceselor de business interne din cadrul companiei tale și vă invităm să adresați mesajele dvs. cu întrebări sau feedback pe adresa de email contact@foaiedepontaj.ro
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.