Planable este platforma care urmăreşte să aducă inovaţie şi să eficientizeze tot ce ţine de social media şi promovare, prin conectarea brandurilor şi determinarea acestora de a coopera pentru dezvoltarea unui concept care să asigure buna desfăşurare a activităţilor derulate în online.
Ideea pe care s-a fondat prima platformă din România ce reuşeşte să apropie clienţii de agenţiile de publicitate şi de managerii de comunicare, este reprezentată de dorinţa a trei tineri pasionaţi de tehnologie, Vlad Caluș, Xenia Muntean și Nicu Gudumac, de a crea o unealtă care să aducă eficienţă şi plus valoare in domeniul marketingului.
Astfel, Planable reprezintă mediul propice de dezvoltare, prin accentul pus pe colaborare, feedback constant, planificare şi aprobarea venită din partea clientului faţă de procesele de creaţie realizate, motiv pentru care dinamismul şi inovativitatea reuşesc să surprindă esenţa serviciilor propuse.
Înainte de conturarea ideii de afacere, echipa formată în Republica Moldova şi consolidată la Cluj-Napoca, şi-a setat ca obiective principale următoarele direcţii: crearea unui spațiu care permite echipelor să fie aliniate, eficientizarea procesului de concepere și colaborare în spațiul social media, și vizibilitate asupra conținutului publicat înainte ca acesta să fie live, acestea reprezentând condiţiile fundamentale care au condus start-up-ul către succes.
Cu o interfaţă interactivă, user-friendly şi uşor de accesat, Planable asigură o calitate superioară a campaniilor de promovare în comparaţie cu cele găsite la momentul actual pe piaţă, motiv pentru care se distinge uşor de restul companiilor ce încearcă să pună la dispoziţia clienţilor astfel de resurse, însă care nu deţin şi acelaşi impact asupra rezultatelor.
Caracteristicile prin intermediul cărora Planable reuşeşte să se remarce şi să îşi impresioneze clienţii, sunt reprezentate de atributele creative pe care le deţine, şi anume:
- Crearea şi vizualizarea postărilor exact cum vor arăta pe rețele înainte ca acestea să fie publicate, indiferent de formatul pe care îl au (poze, albume, GIF, video)
- Setarea postărilor şi vizualizarea acestora într-o manieră dinamică, ca şi când s-ar derula live.
- Înlocuirea spreadsheeturilor şi utilizarea unei alternative pentru creşterea productivităţii, îmbunătăţirea colaborărilor şi accelerea procesului de creaţie, prin folosirea unui singur spaţiu destinat întregului conţinut pentru reţelele de socializare.
- Postările pot fi duplicate şi sincronizate, motiv pentru care template-ul poate fi personalizat în funcţie de cererea clientului şi adaptat stilului fiecărui canal de socializare.
- Drag and drop, funcţie ce presupune inserarea fişierelor media într-un mod simplu şi eficient, fiind astfel posibilă vizualizarea fiecărei idei prezentate.
- Calendarul perfect pentru postări contribuie la ordonarea şi menţinerea unui program bine stabilit, pentru evitarea postărilor intercalate, publicate la ore sau în zile diferite faţă de data stabilită împreună cu clientul.
- Feedback-ul constant asigură orice nevoie sau sugestie venită din partea clientului, acestea putând fi sesizate şi modificate în timp real, fapt pentru care comunicarea între parteneri va fi mereu axată pe rezultat şi pe satisfacerea cerinţelor.
De asemnea, utilizarea platformei Planable face ca planificarea, deadline-urile, task-urile şi numărul postărilor diverse ce trebuie optimizate să nu mai reprezinte activităţi dificile şi greu de sincronizat, datorită capacităţii acesteia de a seta priorităţile în materie de conţinut pentru paginile de pe reţelele de socializare ale clienţilor.
Pe lângă beneficiile obţinute odată cu înregistrarea în platformă, sunt asigurate şi alte avantaje, printre care pot fi amintite: o mai bună colaborare între cei care decid să acceseze serviciile oferite şi companiile de publicitate, comunicarea asertivă, ce este mult mai eficientă şi axată pe rezultate, posibilitatea clienţilor de a oferi feedback permanent şi de a aduce îmbunătăţiri în timp real, fiind astfel asigurat acordul ambelor părţi înainte ca planul să fie activat, iar postările programate.
Pentru afacerile care doresc să se remarce, pentru companiile care urmăresc să îşi maximizeze capacităţile şi să îşi eficientizeze timpul de lucru, noi recomandăm utilizarea serviciilor oferite de platforma Planable, care a reuşit să înglobeze majoritatea aplicaţiilor de time management şi setare a planului de postări pentru reţele de socializare ale clienţilor, motiv pentru care acest start-up merită promovat şi apreciat pentru inovaţia adusă business-urilor din România, pentru creativitate şi originalitate.
De-a lungul anilor mi-am dezvoltat gândirea critică și spiritul analitic, prin participarea activă la conferințe și workshop-uri de profil, prin coordonarea echipelor de tineri și organizarea de evenimente pe teme diverse, precum Diplomația culturală, Etichetă și Protocol Diplomatic, conturând astfel un cadru propice atât pentru dezvoltarea personală, cât și pentru cea profesională.
În urma experiențelor acumulate ca expert în comunicare pentru Antreprenor în România, ca stagiar la cabinetul domnului Deputat European Siegfried Mureșan, ca intern la Institutul Qvorum și ca Manager de Proiect la The Diplomatic Agenda, am avut ocazia de a oferi o perspectivă caleidoscopică subiectelor abordate și nu în cele din urmă de a prezenta într-un mod exhaustiv temele articolelor publicate.
Astfel, contribuția adusă la îmbunătățirea informării publice cu privire la înțelegerea corectă de către cetățeni a mediului de afaceri sau a rolului Uniunii Europene, a proceselor și mecanismelor sale, constituie pentru mine motivul principal pentru care aleg să mă implic în acest domeniu.