Trăind într-o societate constant axată pe frumos și pe unicitate, ne-am propus să prezentăm prin acest articol, o idee de afacere inovativă și cu perspective de succes.
Dacă până acum, pentru a personaliza spațiul de lucru, erau utilizate diverse tehnici, precum utilizarea de stickere, tapet sau tablouri, în prezent se poate folosi tipărirea direct pe suprafața dorită, fără ca aceasta să fie afectată sau deteriorată.
Toate acestea sunt posibile cu ajutorul imprimantei WallPen și poate fi utilizată de către pictori, designeri de interior, artiști, designeri de grafică, agenții publicitare etc. O astfel de imprimantă deschide noi piețe și aduce clienți din medii diverse, inspirând și aducând un suflu nou industriilor precum: imobiliare – cladiri de birouri, restaurante, companii de asigurări, bănci, cafenele, clinici, hoteluri, teatre, săli de fitness, etc.
Avantajele aduse de această tehnologie inovativă:
- printul rezistă la interior 15 ani și 3 ani la exterior (5 ani cu aplicarea unui lac protector UV), inclusiv în băi, bucătării unde este umezeală, abur sau lumină puternică
- folosește cerneală UV, care se usucă instant și nu necesită adezivi chimici pentru lipire, iar acest lucru reprezintă o soluție remarcabilă pentru design-ul interior;
- printul este eco-friendly, deoarece nu presupune folosirea hârtiei și implicit tăierea copacilor pentru înfrumusețarea spațiilor de locuit sau spațiilor de birouri;
- printează orice imagine, text, schiță etc. aleasă de client;
- viteza de imprimare este de 1- 4m pe oră.
Pe lângă caracterul inovativ și unic pe care îl aduce în România, această activitate se poate desfășura pe tot teritoriul țării, deoarece imprimanta este mobilă și astfel, nu veți fi dependenți doar de clienții dintr-un anumit oraș sau o anumită regiune.
Pentru comenzi produs sau serviciu de tipărire pe perete, apelați la numărul de telefon: 0730151127
În cazul în care sunteți interesat, pentru societățile aflate la început de drum, actvitatea de față este eligibilă conform Codului CAEN 1812 – Alte activități de tipărire, dat fiind faptul că prin Programul Start Up Nation se pot accesa până la 200.000 lei dacă sunt respectate următoarele condiții:
- Trebuie înființată o societate cu răspundere limitată (inclusiv SRL-D), sau o cooperație. Dacă ai în prezent o societate, poți aplica în situația în care aceasta este înființată după data de 30.01.2017;
- Societatea trebuie să se încadreze în categoria IMM (<249 de angajaţi, cifră de afaceri anuală netă de <50 milioane euro, active totale <43 milioane euro, echivalent în lei) și sa aibă capitalul integral privat;
- Asociaţii sau acţionarii care deţin mai multe societăţi nu pot aplica în cadrul programului Start-up Nation decât cu o singură societate;
- Societatea nu a obtinut ajutor de minimis de 200.000,00 Euro, în ultimii 3 ani fiscali;
- Societatea nu inregistrează datorii și nu se află în stare de dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, executare silită, închidere operaţională, insolvenţă, faliment sau suspendare temporară a activităţii;
- Acționarii societății nu trebuie să fi desfășurat aceeași activitate (autorizată) pentru care solicită finanțare (cod CAEN) în cadrul unei întreprinderi mici și mijlocii (>10 angajați) în anul anterior înscrierii sau în anul înscrierii până la deschiderea sesiunii de înscriere.
[mailmunch-form id=”612421″]
CHELTUIELI ELIGIBILE și justificabile în cadrul proiectului propus:
- ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE ȘI IT – Echipamentele tehnologice se încadrează, conform procedurii în categoriile 2.1, 2.2. si 2.3.6 din HG 2139/2004;
- SPAȚII DE LUCRU– spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ. Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie să aibă destinaţie locativă, la momentul achiziției;
- MIJLOACE DE TRANSPORT – autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, elevatoare, încărcătoare, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcaţii fluviale de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială;
- BIROTICĂ – mobilier, aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale;
- INSTALAȚII PENTRU ECONOMIE DE ENERGIE – echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, precum şi sisteme care utilizează surse regenerabile de energie;
- INSTALAȚII DE CLIMATIZARE – aferente spaţiului de desfășurare a activității de comerţ, producţie sau servicii;
- SALARII, UTILITAȚI ȘI CHIRII – Salariile, utilitățile (energie electrică, gaze, salubritate, abonament telefon și internet) și cheltuielile aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ;
- WEBSITE ȘI PROMOVARE – Realizarea unei pagini web pentru prezentarea și promovarea activităţii solicitantului şi a produselor sau serviciilor, inclusiv promovare online și cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting;
- ACTIVE NECORPORALE – referitoare la brevete de invenție, francize, etichetare ecologică;
- CURSURI ANTREPRENORIAT – desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/administratorul societăţii aplicante;
- CHELTUIELI FINANCIARE – aferente creditelor/garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării planurilor de afaceri acceptate în cadrul programului, pentru solicitanții care utilizează credit pentru implementarea proiectului;
- SOFTWARE – necesar desfăşurării activităţii pentru care se solicită finanţare;
- CONSULTANȚĂ – pentru întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării şi implementarea proiectului;
Dacă sunteți interesat de finanțarea obținută prin Programul Start up Nation, completați formularul de mai jos, iar un consultant vă va contacta în cel mai scurt timp posibil:
[mailmunch-form id=”612421″]

Expert în accesarea de fonduri nerambursabile și achiziții publice pentru proiecte naționale și internaționale pe procedurile specifice Comisiei Europeane și Băncii Mondiale, manager proiecte de cercetare, dezvoltare, inovare cu o experiență profesională de peste 9 ani dobândită în cadrul unor companii naționale și multinaționale cu rezonanță în piața din România.
Programele de finanțare pe care am lucrat până în prezent: ORIZONT 2020, EUREK, CELTIC PLUS, AAL, ERA.NET, Norway Grants, fonduri guvernamentale și fonduri structurale.
Buna ziua,
As dori sa pornesc o afacere in productie, patoserie/cofetarie si am nevoie de asistenta!
Comentariile sunt închise.